,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 9 lipca 2020

Niezapominajkowy bodziak .....

Tak na szybko kartka o nietypowym kształcie. Jednak preferuję linie proste ewentualnie użycie wykrojnika bo nożyczkami nie bardzo mi wychodzi coś takiego (baza-body gotowa ale wycinanie papierów to było jak zdobycie Himalajów ... wiem, przesadzam jednak lekko nie było). 
Kartka już dawno zaczęta, tak dawno, że zapomniałam o jej pierwotnym wyglądzie (miałam zrobić shaker box).
Do kartki jeszcze pudełko dorobię (na pewno prostokątne).


Na powyższym zdjęciu widać niedociągnięcia, muszę je zmaskować :)
Niżej zapięcie - na magnes oczywiście - i mała rada. Żeby zapięcie nie odstawało i ładnie ,,leżało,, trzeba zrobić dwa skory, wtedy ładnie, na płasko się zamyka.


O ile dobrze pamiętam oglądałam w maju (a może na początku czerwca) filmik-warsztaty jak taką kartkę zrobić.
Niestety pamięć już nie ta, ,,coś mi świta ale co,, dlatego muszę się spokojnie cofnąć w czasie i poszukać. Jak znajdę to udostępnię :)



4 komentarze:

  1. Piękny niezapominajkowy bodziak! Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bodziaczek, Danusiu, bardzo mi się podoba. Może przy kołnierzyku nakleisz perełki i nie bezie śladu po niedociągnięciu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A;e fajny bodziak, nawet ma klapę na dole :D piękny efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(