,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 30 stycznia 2021

Mały album ,,okrąglak,, .......

 Wykorzystałam papiery ,,muzyczne,, (sporo kawałków mi zostało z tych co zostały z albumu muzycznego). Jeszcze jeden okrągły czeka na dokończenie i ...... jeszcze jeden kiedyś zrobię ale inne łączenie kart będzie. Zdecydowanie wolę ,,kwadraty i prostokąty,, ........


Przypominam sposób łączenia (pomysł STĄD) .....



,,Inaczej łączony,, na livie, który Marta prowadziła można znaleźć (trzeba być w Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,,). Trzecia część a ja jeszcze w lesie.


Wracam do mojego okrąglaka .....







 





5 komentarzy:

  1. Przeuroczy :) zachwyca bardzo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurka, świetny okrąglak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny 🤩 Maczki mnie tu ściągnęły. Każda strona ślicznie wygląda w tych kolorach. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, muzyczny okraglaczek wygląda fascynująco. I jeszcze te maki - efekt jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny albumik !
    Podziwiam kolorystykę wykonanie i cudowne maki .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(