,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 24 stycznia 2021

ProjektScrap 2021 ......

 ........ to zabawa/wyzwanie u Bogusi (TUTAJ harmonogram).


Tematem styczniowym jest ,,Koło,,.
Kiedy ostatnio kartki robiłam? Nie pamiętam.
W pudełkach już dno widać więc czas do roboty się zabrać. W grupie jakoś raźniej się zmobilizować. Mam cichą nadzieje, że ,,życiowych przeszkód,, będzie jak najmniej.


 

Kartka dla miłośniczki psów wszelakich :)


(TUTAJ szczegóły i prace Dziewczyn)

Przy okazji najnowsze ATC wrzucam ... to akurat świeżutkie bo styczniowe.
Temat - ZIMA (2021)




 

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami .....  
Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie.


8 komentarzy:

  1. Danusiu dziękuję, że dodałas swoją cudną kartkę do mojej zabawy :) Cudną, bo inaczej nie można tego określić - i koło i piekne kwiaty i jest piesio :) Miłośniczka piesków z pewnością zadowolona. Pozdrawiam serdecznie i trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka 🙂 a maluszki w ATC urocze 👍
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kompozycja na karteczce z pieskiem. Pozdrawiam Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna zima u Ciebie na atc! kartka też świetna, fajny pomysł z pieskiem na medalionie :) trzymam kciuki za pełną kartkową mobilizację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, karteczka jest świetna - pięknie wkomponowałaś te koła. I jaki sympatyczny piesek.
    A zimowe ATC bardzo mi się podobają i widzę, że są lekko przestrzenne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka. ATC super. A grupa mobilizuje do działania.Powodzenia w dalszym kartkowaniu. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, życzę aby życiowych przeszkód było jak najmniej, a chęci do tworzenia kartek jak najwięcej. Piękną kompozycję stworzyłaś i nie ważne jak miało być. Ważne, że jest pięknie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(