,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 21 czerwca 2018

Grudniownik (maj) ...

W maju mieliśmy do zrobienia w naszych Grudniownikach stronę ósmą i dziewiątą.

1.Temat na stronę ósmą - ,,Przepisy na świąteczne menu,,.

W moim na razie dwa przepisy - jeden stary, na ciasteczka orzechowe. które pieczemy każdego roku (zawsze go szukam, teraz będzie pod ręką) i drugi nowy ... w kieszonce jest jeszcze dość miejsca na inne, ciekawe potrawy świąteczne.


W Grudniowniku dla Karoliny musiałam dokleić stronkę (na starcie użyłam za mało kopert do zrobienia bazy). Cała kieszonka należy do ,,przepisów,, tył już do ,,inspiracji,,. Użyłam filtrów do kawy ... coś czuję, że jeszcze z nich skorzystam.


2.Temat na stronę dziewiątą - ,,Kolekcja inspiracji wyciętych z gazet,,.

W moim Grudniowniku będzie mało inspiracji (jestem zasypana dekoracjami świątecznymi). No chyba, że trafię na coś wyjątkowego.


Karolinie pozostawiam pustą kopertę. Znając moją wnuczkę to i koperta i kieszonka będą na maxa zapełnione.


(klik - tutaj szczegóły odsłony piątej Grudniownika) 


2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z wykorzystaniem filtrów do kawy. Pozdrawiam Danusiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, świetne są te kolejne strony. Super pomysł z wykorzystaniem filtrów do kawy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(