,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 27 lipca 2021

Wakacyjny box ......

 Zabawa na Grupie ,,Scrapuj z Actionem,, ..... zrobienie boxa to dla mnie ,,bułka z pestką,,(cytat z kabaretu Paranienormalni). Lato to nie tylko wakacje na wsi, w górach, nad morzem ale i kwiaty, mnóstwo kwiatów. 



 



Tutaj nie zaszalałam, starałam się go zrobić na podstawie ,,lajwa,, którego prowadziła Kasia, z tego co miałam :)

Wygrana to najnowsza kolekcja Wedding Day ... sponsor - PassionScrap :)


3 komentarze:

  1. Gratulacje Danusiu, nagroda w pełni zasłużona :) brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie letni box, Danusiu. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Box jest piękny i te dyndadełka! Brawo Kochana, serdecznie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(