,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 5 września 2018

Mały łapacz snów ...

Małą przerwę w kartkowaniu sobie zrobiłam dla łapacza snów.


Mogę teraz wrócić do robienia kartek. Trochę ich potrzebuję na październik, listopad i grudzień. Tym razem nie ,,z pięć dwunasta,, ale wcześniej zaczęłam. Kartki nietypowe, wymagające więcej czasu. Powinnam się wyrobić.

Prawdopodobnie łapacz będzie prezentem więc ,,wędruje,, na całoroczną zabawę u Reni.

(klik)



3 komentarze:

  1. jak słyszę nietypowe to od razu zaczyna mnie ciekawość męczyć;D a łapacz ślicznie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię łapacze snów,a ten wygląda delikatnie,śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(