,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 3 stycznia 2019

Papierowo - kartka wg mapki (wyzwanie) .....

Wyzwanie grudniowe ale trochę czasu jeszcze zostało (do 9 stycznia). Kartka powstałaby jeszcze przed świętami (a może i kilka kartek bo podoba mi się mapka) ale gdzieś mi ,,zniknął,, post z kursem, który zrobiła ULA
Jak coś chcesz zrobić a pamięć masz krótką to powieś banerek z boku bloga ... 
... no tak, tego też zrobić zapomniałam :D

Według mapki robiłam wpatrując się w nią jak sroka w kość a i tak się błędu nie ustrzegłam.
Materiały użyte to te, które mi z grudnia zostały, kawałek sznurka zdobyczny (syn nim rolady owija ... profanacja!), element kołowy raczej wiosenny ale innego nie miałam. Skończył mi się też sztuczny śnieg więc perełkiki w płynie użyłam.

Wiem, to ma być moja interpretacja mapki ale ... ale chciałam  żeby była bardziej zbliżona do kartki Uli.


Mapka ...


Banerek ...

(klik - szczegóły wyzwania, kurs na kartkę i prace Dziewczyn)

A tak wygląda sznurek do owijania śląskich rolad  :D
Moja Babcia najwyższej jakości nici bawełnianych używała (mam je jeszcze).

I znowu więcej gadania niż zdjęć ... 
To plecenie 3po3 mi przejdzie ... kiedyś na pewno przejdzie.  


7 komentarzy:

  1. Śliczna! No idealnie zmapkowana kartka! Naprawde super. Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu czasem człowiek ma ochotę i potrzebę zrobić coś podobnie, bo tak samo nigdy nie jest ;) inne papiery, inne dodatki, inna kartka :) Bardzo dziękuję za Twój udział na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, świetna kartka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka.
    Miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękną kartkę stworzyłaś, podoba mi się wyjątkowo. WIadomo każdy zrobi trochę inną i oto w tym chodzi, o tę inność, czy indywidualność :-) Sznurek rewelacja, ja bym podkradła "na zapas" bo do kartkowych celów nadaje się idealnie. Piękna kartka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana kartka. A taki sznurek pod nazwą 'sznurek wędlińarski' kupiłam sobie w markecie budowlanym za 5 zeta - polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(