,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 2 stycznia 2019

Misz-masz przemyśleniowy ...

Jak będzie w 2019-tym? ...
Prawdopodobnie tak jak w 2018-tym. 
Będzie przewaga takiego stanu ...

(zdjęcie stąd)

... i pracowitości odrobinę (dużą odrobinę) mniej :)

(zdjęcie stąd)

Po grudniowym szaleństwie zawieszkowo-kartkowym i zrobieniu dwóch czy trzech świątecznych dekoracji nastąpił długi okres lenistwa twórczego.
Dzisiaj powstała kartka ... 
Jedna jaskółka wiosny nie czyni ale ... jest pierwsza w nowym roku :)
Nowy rok więc chyba powinny być jakieś postanowienia.
Żadnych nie będzie bo coraz trudniej je zrealizować.
Co będzie to będzie :)
Pasek boczny nowymi wyzwaniami zapełniony ... ciekawe ile czegoś tam fajnego zrobię . Motywacja potrzebna, wyzwania motywują do pracy, dzięki wyzwaniom cokolwiek robię ale ... nic na siłę.
Ile zrobię tyle zrobię :)
Skończyły się czasy, kiedy twórczość u mnie ,,obficie kwitła,,. Skończyły się czasy, kiedy miałam wyrzuty sumienia jeżeli ,,leniuchowałam,,.
Postaram się być trochę pracowita jak te mrówki i rozleniwiona jak ten kociak.

Kartka jutro będzie miała sesję fotograficzną.
Dzisiaj pokażę mój świąteczny parapet ... dekoracja na szybko zrobiona. Szybka do ,,rozebrania,, :)
Światełka i ogródki w słoikach. Jedne światełka wrzucone do wazonu (na dnie zielony mech). Latarenki ,,gołe,, ... nie zdążyłam ich świątecznie udekorować. 


Dekoracji świątecznych mam dużo dlatego wstrzymałam się w tym roku z ich ,,produkcją,,. Wianek z orzechów na zajęciach UTW zrobiłam. Z poprzednich lat miałam wianek z gałązek. Połączyłam oba w coś przypominające tort. Wisienką na nim jest skrzat (też na UTW zrobiony).


Dziwna dekoracja :D

W poprzednich latach w ,,migającym,, wianku (w czasie adwentu były w nim świeczki zapalane) stało naczynie ze świecą.


Ale się rozgadałam!!!

Raz jeszcze życzę Wszystkim tu zaglądającym
Dosiego Roku



4 komentarze:

  1. Mnie zachwycają mini ogródeczki na parapecie, przy nich lampiony mogą być "gołe" ;-)
    Ten skrzat przeuroczy, też myślałam, że to tort :-)
    Ja też mam zamiar poszaleć wyzwaniowo, ale czas zweryfikuje te plany ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parapet cudnie udekorowany !!! - czyli dobrze się zaczął rok. Pomyślności w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, pełne uroku te Twoje dekoracje, a skrzat na zimowym "torcie" bardzo oryginalny.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.Piękne dekoracje
    na parapecie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(