,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 16 września 2019

Kartka konkursowa .....

Zakończyła się w Grupie Halo Crafty zabawa/nauka z kolorami ... wisienką na torcie ma być kartka konkursowa (Inka podała, wg jakiej palety kolorów kartka ma być zrobiona). 
Tak na marginesie to ja nie lubię wyzwań/zabaw z nagrodami, wolę wyzwania ,,beznagrodowe,, bo te mnie bardziej motywują co nie znaczy, że nie biorę udziału w ,,nagradzanych,,. Czasami temat jest wyjątkowo interesujący, że aż się prosi by coś zrobić i pokazać światu :)
W przypadku kartki konkursowej, którą wczoraj zrobiłam wystąpiły aż dwa ,,punkty motywujące,, - przepiękna kartka Ani Sitarz, na której się wzorowałam i jeden papier z zestawu Words Live Forever (15x15), w którym się zakochałam.


Na drzwiczkach szafki powiesiłam sobie listę pięciu elementów udanej kartki (lista od Inki z Klonowej ... teraz Craftowa Klonowa).

Motyw
Kompozycja
Kolory
Papiery
Dodatki
RADOCHA 

Kiedy robienie kartek nie sprawia radości to nawet najbardziej wypasione papiery czy dodatki nie zdadzą egzaminu.
Nawet najbardziej wypasione narzędzia nie pomogą, jeżeli nie będziemy czegoś z przyjemnością robić :)

Jeżeli już przy narzędziach/akcesoriach jesteśmy ..... ta szczoteczka dobrze się sprawdza do czyszczenia wykrojników (chciałam kupić odpowiednią szczotkę ale ciągle była niedostępna a te droższe nie wchodziły w rachubę ... szczoteczkę z Rossmanna poleciła Ela).
Znalazłam też sposób na buteleczkę z klejem -  kiedy są małe przerwy w używaniu kleju wstawiam ją do podstawki na długopis :)


Znowu post za postem ... 
Ela (Magic Place ... zapraszam na jej kanał) powiedziałaby ,,a kto nam zabroni,, :) 




7 komentarzy:

  1. pięknie wkomponowana koronka w kartce, kompozycja :) świetny patent na klej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie dobrałaś papierki, ogromnie mi się podoba klimat tej kartki - jest śliczna.
    Bardzo mądra jest ta lista elementów. Co by jednak nie powiedzieć, najważniejsza jest radość tworzenia.
    Lubię też, gdy kompozycje budzą emocje i działają na wyobraźnię. Nie zawsze to się udaje ale jak już wyjdzie to radość jest jeszcze większa.
    Uściski Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję :) Masz rację, najważniejsza jest radość z tworzenia.
      Uściski ...

      Usuń
  3. Pomysłowa karteczka i świetne papierki. Ta radość jest najważniejsza
    i to co mu w duszy gra. Patent na klej super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka, Danusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka wygląda niesamowicie Danusiu, jest taka piękna... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(