,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 20 czerwca 2012

135.Butelka na krówkowy likierek cz.1 ...

Dla Kogoś Kogo bardzo lubię butelkę zaczęłam ozdabiać (na likierek krówkowy) ... jest jeszcze niedokończona ale pokażę to co już zrobiłam.
Wykańczanie trochę potrwa ... .
Jak na złość nagle nigdzie nie było klamerek drewnianych ... trochę się nabiegałam po mieście aż sobie przypomniałam gdzie mogą ewentualnie być. 
Były ... myślałam, że w tym sklepie dostanę towar dobry jakościowo ... a d**a! Nie dość, że partanina to jeszcze na dodatek przepłaciłam (oczywiście wyrób Made in China .... w sklepie ,,wszystko za 2zł,, za ten sam towar zapłaciłabym o połowę mniej .... no cóż, na gwałt potrzebowałam więc ..... więc nie mogę sklinać:)


Te nierówności klamerkowe będą zamaskowane ..... za jakiś czas będzie cd.

I jeszcze mała zajawka ....


***********************************
Jako, że u Titanii w TWÓRCZYM WEEKENDZIE można pokazywać niedokończone sprawy to skorzystam z okazji i zgłoszę ...... jeszcze chyba 3h zostały więc zdążę:)

Słodkich i kolorowych snów:)

18 komentarzy:

  1. ej te klamerki to chyba bambusowe a nie z naszego drewna hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, te klamerki są zrobione z wyjątkowo lichego drewna dlatego powinny być tańsze ..... ja sobie z nimi poradzę niedoskonałości maskując albo uwypuklając.

      Usuń
  2. Pierwszy raz lubię Chiny.
    Takie zwichrowane uwielbiam we wszelkich aspektach.
    Cena jednakże powinna być proporcjonalna.
    Fajne zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często kupuję chińszczyznę ale jako półprodukty (tak na marginesie - rameczka w sklepie ,,wszystko po 2zł,, kosztuje 2zł a taka sama w sklepie gdzie klamerki kupowałam 7zł!!! ... ramka wiadomo do czego wykorzystana a obrazeczek często z dobrego jakościowo papieru do kartki czy innych papierowych prac).
      Też lubię takie zwichrowane ale za odpowiednią cenę:)
      Klamerki jak widać mają wszechstronne zastosowanie:)

      Usuń
  3. jak gwałt to gwałt............ ale nawet jak na gwalt to super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami ,,na gwałt,, i ,,za pięć dwunasta,, fajnie wychodzą:)

      Usuń
  4. Pięknie Ci wyszła butelka:) Pierwsze klamerki, które kupiłam były z kornikami. Danusia w Mikołowie na rynku w gospodarczym
    50 sztuk za 9 zł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butelka jeszcze się zmieni bo nieskończona:)
      Jak będę w Mikołowie to zobaczę czy są dobre jakościowo czy też są Made in China (potrzebuję równe i bez sęków czy zadziorów)... u nas w tym koło szewca są po 8zł 50 sztuk (dla porównania w tym ,,po 2zł,, 20 sztuk 2zł więc 50 sztuk powinno 5zł kosztować jeżeli są chińskie i lichej jakości:))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj, pomysłów to ja mam 100 na minutę ale z realizacją krucho:)

      Usuń
  6. Dziewczyny, dziękuję .....
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sobie wymyśliłaś z tymi klamerkami !!! Butelka boska!!! Na napój bogów ( chciałoby się powiedzieć ).Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jacie przepraszam, jaka butla. Super pomysł, rewelacja, bardzo mi się podoba, zajrzę tutaj, muszę zobaczyć efekt finalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kreacja! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygląda, przyciąga spojrzenie i wzmacnia apetyt na zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny pomysl, obdarowana na pewno sie ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  12. no no! Danka, w ozdobnictwie butelek chyba nie ma ci równych :)
    spinacze, rzeczywiscie drewno trochę rozczarowuje jakościa ale czasami tak bywa, że ktoś sie chce dorobić fortuny wciskając ludziom byle gówno
    chyba nie ma takiej osoby co by takiego likieru krówkowego nie chciala od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Отличные у тебя идеи! Так держать!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(