,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 9 września 2012

160.,,Ja się zastrzelę,, lekcja 9 ,,Art Journal,, ... okładka

Myślałam, że nie zdążę ale Ruth dała jeszcze 2 dni na wykonanie okładki do wszystkich prac, które zostały zrobione w TYM projekcie.
Jako że mam już okładkę, która zaczyna pękać  (prace wklejam do zeszytu, który dość dawno temu zrobiłam) postanowiłam założyć nowy zeszyt.
Okładka na szybko zrobiona (wg filmiku instruktażowego) ... zabezpieczyłam ,,malowidło,, lakierem bezbarwnym a litery folią samoprzylepną.

Przód i tył okładki ....


Pierwszy zeszyt jest formatu A4 a nowy B5 ... zobaczymy jak się będzie pracować:)

Kurs Art Journal Craft zakończony ale .....


....... ale jest jeszcze jedna lekcja dodatkowa, bonus ..... mam jeszcze trochę czasu na odrobienie tej lekcji bo aż 11 dni:)

7 komentarzy:

  1. Oh! Dobry magazyn loków! A okładka jest bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indra, dziękuję:) Twoja okładka jest wspaniała!

      Usuń
  2. Gracias por tu visita... tus trabajos son espectaculares....

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu wspaniały! Takie fantastyczne tło, tekstury ... bardzo lubię tę pokrywę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Просто фантастический альбом получился! Обложка великолепная!

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красиво! Особенно задняя обложка!

    OdpowiedzUsuń
  6. "CD Nastąpi" - !!! Zabawa trwa! Bardzo dobrze ci udala sie okładka! Ja jeszcze nie probowala robic jak w filmiku? mam w planach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(