,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 6 czerwca 2014

Śledź ... (Afrykański Kwiat, African Flower)

Nie będę się już powtarzać, że chciałam coś innego zrobić a wyszła ryba :)
Po prostu pomyliłam się w łączeniu motywów (zdarza się czasami).
Szkoda mi było pruć więc ,,pociągnęłam,, dalej :)


...................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

8 komentarzy:

  1. Sledź wyszedł Ci super. Jeszcze takiego nie widziałam. Z tymi płetwami fajnie wykombinowałaś.
    Na blogu 2 owieczki jest hipopotam.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko :) Takiej ryby z motywów nie widziałaś bo to jest mój projekt (ryba przez przypadek wyszła).
      Przyjemnego tygodnia całego .....

      Usuń
  2. Какая славная корюшка у Вас получилась! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu,to nie śledź,to przecież szczupak!Super projekt!Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindo seu trabalho parabéns!
    http://www.cicacrocheetrico.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(