,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 21 lutego 2016

Sówki i poduszki ...

... oraz serca z papierowej wikliny i serca z piernika.
Wszystko dla dzieci z Domów Dziecka.
Ja zrobiłam 5 sówek i 3 poduszki ...
O poduszkach można przeczytać TUTAJ (Facebook)
O sówkach można przeczytać TUTAJ (Facebook)
Tak było 26 stycznia:
 ... ,,Kilkaset osób od kilkunastu dni: szyje, szydełkuje , wyplata i piecze Walentynki dla 751 dzieci z 21 Domów Dziecka w Polsce łącznie 3004 Walentynek plus zapas.,, ...

Poduszki i sówki-breloczki robiłam dla starszych dzieci.


Sówki robiłam podglądając ten filmik ...


Szlachetna akcja na Walentynki zakończona.
.Będzie kolejna to chętnie wezmę w niej udział.
.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(