,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Przygoda z kartkami jeszcze trwa ...

Robieniem kartek bawię się już około dziesięciu lat. 
Tak, bawię się bo robienie kartek dla mnie to przyjemna zabawa.
Nie robię kartek ani na sprzedaż ani na zamówienie ... po prostu nie potrafię :)
Kiedyś robiłam ich dużo ... część zdjęć przechowuję w albumach.
TUTAJ kartki na Boże Narodzenie, TUTAJ okolicznościowe, TUTAJ na Wielkanoc ...
To moja pierwsza kartka ... teraz zrobiłabym ją zupełnie inaczej. 


Kiedyś robiłam wyłącznie kartki resztkowo-odpadkowe, z tego co pod ręką miałam (resztki tapety, resztki pasmanterii, korek, sztuczne kwiatki, stare kartki itd. itp. Potem zaczęłam kupować to i owo co do robienia kartek potrzebne ... mam bardzo skromne narzędzia, dziurkaczy ozdobnych kilkanaście, kilka stempli, kredki pastelowe (tusz mi powysychał ... 3 czy 4 jeszcze dobre), trochę papierów profesjonalnych (trochę dostałam) no i jakieś tam drobiazgi, które się przydają do ozdabiania.
Za to serwetek ci u mnie dostatek - pełne pudło po bananach, segregator i co nieco w pudełku. Teraz właśnie mam okres kartek ,,na żelazko,,.


Kiedyś używałam bazy z bloku technicznego, potem przerzuciłam się na papier wizytówkowy ... mam też takie fajne paski wizytówkowego 14 x 60 cm (odpady z drukarni), z których robię teraz kartki. Niestety ale zapas jest na wyczerpaniu. Będę musiała na inny format kartki się przerzucić.


Ładna serwetka, folia spożywcza, żelazko, maszyna do szycia, kilka dodatków i można całkiem fajną kartkę zrobić.


Jako że zrobienie od czasu do czasu kartki to relaks, to przyjemna zabawa dlatego wzięłam udział właśnie w zabawie zwanej ,,Kartki przez cały rok,, u Ani.
Kilka miesięcy opuściłam ale postanowiłam nadrobić dlatego jestem zakartkowana (jako rekonwalescentka mogę tylko lekkie prace wykonywać).
Mam przy okazji możliwość odwiedzania blogów Dziewczyn biorących udział w zabawie. Przyjemnie ogląda się czyjeś ciekawe prace, można podglądnąć, czegoś nowego się nauczyć, spróbować innych technik ... . Przyjemnie czyta się posty i komentarze.
Świat kartek to fajny świat :)

Do Dziewczyn, które dopiero zaczynają przygodę z kartkami:
1.Nie marudźcie, że nie macie profesjonalnych materiałów czy narzędzi bo do zrobienia ładnej kartki wcale ich nie potrzeba.
2.Nie marudźcie, że nie robicie takich ładnych kartek jak inni tylko uczcie się od innych, ćwiczcie bo ćwiczenie czyni mistrza ... i róbcie ,,swoje,, kartki.
3.Zamiast narzekać, że zdjęcia kartek wam nie wychodzą zmieńcie ustawienia w aparacie albo skorzystajcie z odpowiednich programów by je trochę ,,doszlifować,, (Photo Scape jest całkiem dobry). 
Inne ustawienie w aparacie i jest różnica.


Zresztą, co ja wam będę gadać jak kartki robić, toż ja amatorka jestem. 
Cały czas się uczę, próbuję, ćwiczę. Czasami wychodzą mi całkiem fajne a czasami jakieś koszmarki :)


Wrzucę jeszcze zaległe czerwcowe kartki (dzisiaj skończyłam).


1.Ostrokrzew - bożonarodzeniowa (zrobiłam dwie).


2.Motylek - okolicznościowa (moja zamotylowana i przesłodzona ... co za dużo to niezdrowo).


3.Koszyczek - wielkanocna 
lub Sowa - dla nauczyciela
Wybrałam wielkanocną ... koszyk wprawdzie jest mało widoczny ale ... ale jest :)


To by było na tyle ...

.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)  




3 komentarze:

  1. Danuś z kartkami szalejesz na całego.Wszystkie są piękne i wyjątkowe.Masz kochana zdolne łapki, do kleju,papieru,do maszyny i wielu ,wielu innych materiałów o jakich tu nie wspomnę .Pewnie wiele też ukrytych talentów drzemie ,odkrywaj je przed nami .Już nie mogę się doczekać kolejnych Twoich prac i z góry wiem ,że będą też bardzo udane .
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Miło mi, że Ci się podobają moje kartki. Robię jak potrafię, staram się. Co do ,,udaności,, moich prac to zdarzają się potknięcia, niewypały (jak prawie każdemu) ale tym się nie przejmuję bo inaczej musiałabym przestać cokolwiek robić.
      Spokojnej nocy

      Usuń
  2. Danusiu, piękne są Twoje kartki i wspaniale udowadniasz nimi, ze nie trzeba mieć nie wiadomo jakich materiałów, by stworzyć coś pięknego.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(