,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Nowy rok, nowe zabawy, nowe wyzwania ...

Poprzedni rok wyjątkowo marny był jeżeli chodzi o twórczość wszelaką. 
Chciałam ale ... z różnych, niezależnych powodów nie wyszło.
W tym roku, jak to mówią, ,,pożyjemy, zobaczymy,,.
Zabaw/wyzwań na blogach jest dużo. Chciałoby się wziąć udział w tym i owym ale ... od przybytku może głowa zaboleć. Trzeba wybierać.

Na dzień dzisiejszy zapisałam się do jednej zabawy. W tej postaram się na 99% wytrwać (1% to zdarzenia losowe).
Na ROGATYM wspólnie tworzymy Grudniowniki.

(klik)

Jest kilka zabaw/wyzwań, które  aż się proszą by wziąć w nich udział.
Spróbuję ale nie obiecuję ani sobie ani nikomu, że wezmę udział we wszystkich tu wymienionych.
Ile dam radę ...

Wyzwania kartkowe
1.Kartki Przestrzenne - wyzwanie 3   
(u Ewinki)

(klik)

2.Kartki BN 2018 ... styczeń - mapka
(u Uli)

(klik)

3.Kartki Świąteczne 2018 ... lift
(u Inki z Klonowej)

(klik)

4.Kartki Przez Cały Rok 2018 
(u Ani)

(klik)


Inne zabawy/wyzwania
1.Decoupage ... pierwszy temat - zima
(u Reni)

(klik)

2.INSPIRACJE - szklane butelki 
(na DIY)

(klik)

Jest jeszcze Hand Made Świętuje 2018 
(u Reni)

(klik)

Tyle zrobię na ile dam radę, zrobię na miarę swoich możliwości.
Chęci są a to się liczy :)

Na razie wzięłam się za dwa wyzwania ...


Zapowiada się dobrze.
Oby tylko jakieś licho znowu się nie przyplątało i mi nie przeszkodziło.



I tego mam zamiar w tym roku się trzymać :)

6 komentarzy:

  1. Danuś masz racje nic na siłę a tyle ile życie i zdrowie pozwoli:)
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji zamierzeń. U mnie jest podobnie, dużo wyzwań, dużo planów , mało czasu na wszystko ;-)
    Chyba też napiszę taki post z zaplanowanymi wyzwaniami. Będę miała wszystko w jednym miejscu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci ogarnięcia jak najwięcej zabaw. Ale nic na siłę.
    Powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, zabawy mają dawać radość, a nie stresować. Dlatego podoba mi się Twoje podejście.
    Piękna puszeczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Cieszę się, że wracasz do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyzwania rękodzielniczych narazie nie dla mnie. Po wakacjach może wezmę udział w którymś. Teraz czeka mnie obrona dyplomu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(