,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 31 maja 2018

Odrobina folkloru ...

U mnie ciągle zastój, spowolnienie, zniechęcenie ... itd. itp. 
Najlepsze (a może najgorsze) w tym jest to, że mnie to nie martwi jak kiedyś.
No bo kiedyś myślałam, że ,,muszę,, ...... chyba przez to myślenie i ,,muszenie,, wypaliłam się co nieco :)
Czasami mam zrywy ... tak jak dzisiaj.
Potrzebna mi była osłonka na słoik z ukorzeniającym się bluszczem. Dokończyłam stojący od jakiegoś czasu dzbanek z naklejoną serwetką.
 ,,Mleko się przelało,, - tak go nazwałam ze względu na te zacieki (taki miałam pomysł, trochę nie wyszło jak chciałam ... normalka).


Mój dzbanuszek zgłaszam na wyzwanie z cyklu PRINTY do ,,Art-Piaskownicy,, gdzie tym razem motywem przewodnim jest FOLK.

(klik - tu szczegóły)

Przy okazji zrobiłam też kartkę z motywami ludowymi ale o niej w następnym poście.


Jako że dzbanek zrobiłam dla siebie dlatego zgłaszam go też na zabawę u Reni bo to prezent ,,osobisty,, i jakby nie patrzeć decoupage, do tego tematycznie na majowe zadanie się wpisujący :)

(klik)

(klik - tu szczególy)

Cieszę się, że miałam malutki zryw i udało mi się coś zrobić. Nieważne, że nie wyszło tak jak chciałam ... ważne, że słoik z bluszczem ma osłonkę :)



11 komentarzy:

  1. Wylało się... ale jak ładnie. Dobrze czasami coś zrobić na potrzeby własnej roślinki. A jak już bluszcz ukorzenisz i przesadzisz, to będzie konewka do podlewania jak znalazł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się wylało... ja po przerwie jaką miałam jakoś też nie mogę wrócić... nie chce mi się... chociaż dzisiaj tez coś porobiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna konewka w stylu folk. Nawet przelane mleko może być inspiracją.
    Jesteś pomysłowa Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, bo to nie chodzi o to, że się musi, tylko, że się chce. A mleczny dzbanek jest cudny. I kartka też - lubię takie motywy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Małe wyjaśnienie - tu nie chodzi o wyzwania i zabawy, w tym przypadku są motywujące a jak mi się nie uda albo mi się akurat baaardzo nie chce to nie rozpaczam. To upiory przeszłości się kłaniają ... kiedyś musiałam (długa historia) i to mi tak weszło w krew, że kiedy nic nie robiłam miałam wyrzuty sumienia. Na szczęście to przeszłość :) Ale się rozgadałam!

      Usuń
  6. Danuś bardzo ciekawy ten dzbanek :)
    a zacieki mnie zaskoczyły, ale to Twoja osłonka;D
    dziękuje że jesteś z nami i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny zryw :) chciałabym takie mieć ...

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego nie wyszło, dużo mleka sie wylało bo krowa bogata :) dziękuję za udział w wyzwaniu art piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszła Ci ta folkowa konewka,Danusiu a zacieki na bokach wyglądają na prawdę super:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  10. ..ale ładna konewka;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(