,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 3 czerwca 2018

Tniemy i gniemy z Ewą (wyzwanie 5) ...

Ciekawa forma, niby prosta ale ... dla mnie prosta jeżeli ,,skrzydełka,, nie będą dziurawe (szczegóły w banerku) :) Ostatnio mam kłopoty z precyzją więc poszłam na łatwiznę nie wycinając środków ... ba, nawet zmieniłam kształt. 


Użyłam tym razem papierów z odrobiną folkloru ...  


(klik - tutaj szczegóły, w tym przejrzysty kurs na kartkę oraz ciekawe propozycje Dziewczyn)




3 komentarze:

  1. Widzę ,widzę ;-) Twoje ukośne skrzydełka z ażurkiem są fantastyczne ! Motywy folkowe też !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna folkowa karteczka, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny składaczek Danusiu, cudne kwiatuszki i ażurki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(