,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 10 marca 2019

Kartka w pudełeczku .......

...... + kwiaty czerpane - to temat warsztatów, na których miałam przyjemność być w sobotę. 
Gdyby nie zaproszenie Małgosi (która te warsztaty prowadziła) to nie wiem czy zdecydowałabym się na nie pojechać. Chcieć to ja chcę ale na chceniu zazwyczaj się kończy ... zawsze ,,są,, jakieś przeszkody.
Tym razem przeszkody pokonałam :)


Pudełko do poskładania i posklejania, kwiatki z papieru czerpanego. Moje mają ,,ceglany,, kolor (taki tusz sobie wybrałam ... nr 801). Kwiatki nie są trudne do zrobienia ... najtrudniejszy jest pierwszy krok, potem już się ,,samo robi,,.


Warsztaty odbyły się w Sklepiku Gosi a prowadziła je Małgorzata Rajtor.  
Podlesie nie jest tak daleko, dojazd dobry (internet wyszuka najkorzystniejszą trasę autobusem). Pierwszy raz byłam w Podlesiu więc dojście do celu trochę czasu mi zajęło (mimo wyznaczonej trasy ,,jak iść,, pobłądziłam :D). Lubię chodzić więc takie odległości to nie przeszkoda.
Na drugi raz trafię z ,,zawiązanymi oczami,, :)

Tak na marginesie - unikam kartek i pudełek w bieli a tu całość taka ,,dziewicza,,. Kwiatki z papieru czerpanego pierwszy raz robiłam a piękne wyszły.
W sumie to wpadłam w samozachwyt nad swoją pracą co mi się nieczęsto zdarza :)

A propos zakupów  .....


W tym miesiącu muszę już unikać Mistrza jak diabeł wody święconej :D


8 komentarzy:

  1. Super karteczka w pudełeczku :) a kwiatki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem Twoim sukcesem zachwycona... świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kwiatki Pani Danusiu!Reszta taka idealna.Pięknie.A swoją drogą ja za pierwszym razem straciłam chyba 40 min zanim znalazłam drogę :) co się naszukałam to moje,ha,ha:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, prześliczne pudełeczko, a te piękne kwiaty wspaniale prezentują się na bieli.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt świetny - masz prawo odczuwać zadowolenie.Super ten kształt kartki, kwiatuszki super, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak pudełko czekoladek :) Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik stworzyłaś - bardzo elegancki i delikatny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pudełko i karteczka. Piękny kształt i śliczne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(