,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 19 czerwca 2019

,,Słodkiego, miłego życia,, .....

Fragment piosenki zespołu Kombi natrętnie ,,wpychał się,, do czerwcowego wyzwania u Hubki ... temat ,,Słodkości,,. 
No to go użyłam na wszystkich kartkach (nawet na bożonarodzeniowej). Nadrukowałam tyle napisów, że jeszcze na kilka kartek wystarczy :)


Kartki powstawały w niezbyt sprzyjających warunkach. Właściwie to były odskocznią od sytuacji (dwie osoby z rodziny w dwóch różnych szpitalach oddalonych od siebie o ponad 20 km, jazda w upały autobusem ... itd. itp.). Teraz mam ,,szpital w domu,, ... sytuacja się normuje ale jednak ma (i miała) wpływ na moje plany. Niestety runęły ... no cóż, nadrabiać nie będę, będę się cieszyć z tego co mi się uda zrobić. 
Przykro mi jedynie, że Małgosia i Ula jeszcze trochę z hakiem ,,poczekają,, na cośtam ode mnie :)

Kartek zrobiłam pięć. Jednak  piąta nie zawiera niczego dosłownie słodkiego (są słodko pachnące kwiatki) a tylko napis więc będzie w osobnym poście.


1.Dwie kartki Pop-up ... jedna z okazji ślubu (z tortem), druga bożonarodzeniowa (z pachnącymi, słodkimi pierniczkami i słodkimi lizakami).


2.Gatefold Card x dwa ... jedna skromna, z klapką gdzie będą umieszczone życzenia i kieszonką na pieniądze (i kolorowaną babeczką), druga przesłodzona bo i słodkie ciasta, słodkie owoce, słodkie napoje, słodkie kotki, słodkie ptaszki a to wszystko w jednym miejscu zebrane. Z tyłu kieszonka na życzenia.


(klik)

Przy okazji wrzucę dwa filmiki z kursem na kartkę Pop-up ... pierwszy Uli drugi Eli.






6 komentarzy:

  1. piękne kartki a filmik profesjonalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Danusiu i wymagające sporo pracy.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki są OBŁĘDNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, przepiękne te słodkie kartki.
    Przesyłam dobre myśli na ten trudny czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, karteczki są fantastyczne, rewelacja! Pozdrawiam i dużo zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu ogarnij swoją sytuację w domu :) Kochana! Ty wiesz! Ja poczekam na spokojnie do końca roku daleko ;) Piękne kartki stworzyłaś :) Bardzo miło i ciepło zrobiło się w moim sercu... Ty wiesz dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(