,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 23 czerwca 2021

Album z ruchomą wstążką ......

Jutro(właściwie już dzisiaj ale później) pokażę zdjęcia albumu na wyzwanie. Teraz album, który musiałam zrobić ... pierwszy raz tym sposobem spróbowałam, udało się :) Jeżeli ktoś nie jest na Fb to TUTAJ też jest tutorial. Dlaczego ruchoma wstążka? Kiedy album się zapełnia ,,puchnie,, rozszerza się harmonijka wstążka musi się przesuwać - ot i cała filozofia (jak pomyślałam tak zrobiłam) :) Papiery z actionowego bloku kreatywnego, okładka oklejona tapetą.


Połączenie kolorów takie nie moje ale na album w jednej tonacji kolorystycznej (albo róż albo zieleń) musiałabym mieć dwa bloki kreatywne a kupiłam tylko jeden.  



Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :)



7 komentarzy:

  1. Połączenie kolorystyczne też raczej nie moje ale całość wygląda świetnie .Bardzo obszerny i przemyślany album na wiele pamiątek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W tych blokach kreatywnych z Actiona kilka kartek świetnych, kilka takich sobie a reszta byle jaka ...... dla tych świetnych warto kupić dwa bloki ale co potem z tymi byle jakimi robić :D

      Usuń
  2. ciekawy pomysł z tą wstążką! Trzeba przyznać :) Uwielbiam Twoje albumiki, fajna ta grupa actionowa, gdyby nie to, że mam go tak daleko,, to też bym pewnie tam działała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Marta, ja dostałam zaproszenie do tej grupy (dłuuugo wisiało) choć Actiony mam daleko (brak samochodu więc wycieczki sobie czasem robiłam) ale trochę mam zapasów papierów actionowych więc powiedziałam sobie ,,czemu nie,,. Tak na marginesie to ja się mało udzielam i tam i na Świrach a jeżeli coś robię to powód jest inny :)

      Usuń
  3. Podoba mi się Twój album Danusiu, jest taki stonowany. Pomysł na ruchomą wstążeczkę - super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A mnie się wydaje, że pstrokaty :D Dla wstążeczki specjalny tunelik z kartonu zrobiłam :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł na album. Tez miałam te papiery, ale jakoś nie pasowały mi do siebie i wykorzystywałam je pojedynczo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(