,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 22 maja 2022

Kartka w niebieskościach (kolory) .......


Dzisiaj dwie najnowsze prace ... kartka w niebieskościach i ,,expresowy,, box (w osobnym poście będzie).
Kartka oczywiście wg mapki. Miałam przesyt robienia kartek ale ... zaciekawiły mnie ,,zmagania mapkowe,, z Euniką Jedynak. Zmagań jest około 150 więc od czasu do czasu zrobię kartkę. Do ,,zmagań,, dochodzą ,,kolory,, (które sobie ,,narzuciłam,,). Nie jest łatwo zrobić monochromatyczną kartkę (jeden kolor w różnych odcieniach). Będę próbować :)
Papierów w kolorze niebieskim trochę mam na stanie ale wybrać wśród nich takie, które ,,zagrają ze sobą,, niewiele. Kartka DL-ka ... chyba zrezygnuję z tej formy (przestałam ją lubić). Zdecydowanie wolę kwadratowe ... ,,pożyjemy, zobaczymy,,. Lekki odchył od mapki ale ... tak mi pasowało. Wykrojniki w Actionie kupione. Serce odrobinę za małe więc je ,,powiększyłam,, gazą.






Serce powinno być odrobinę wyżej, mój błąd :)
Może kiedyś zrobię jeszcze jedną ,,niebieską,, z innych papierów.

Wieczorową porą postaram się pokazać box ...



Zmagania mapkowe nr 31  






4 komentarze:

  1. Podobają mi się niebieskości i podoba mi się kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, wspaniale poradziłaś sobie z trudnym zadaniem. Cudna praca. A ta gaza, świetnie się komponuje z całością.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zachwycam, bo niebieski to mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna i bardzo oryginalana ;) jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(