,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 20 marca 2024

Krótki urlop od rękodzieła .......

 Ostatnie wpisy przed odpoczynkiem od tego i owego ...... 

Ten nazwałam ,,Wiosna Pomylona,, 


Jeden wpis do mini AJ (7x7cm) .....



Drugi Art Journal (duży 21x21cm) ,,wypełniony,,. Ostatni wpis na pierwszej stronie, okładkę zostawiam na później.


Po ,,urlopie,, zabieram się za nowy (actionowy) :)







5 komentarzy:

  1. Piękne wpisy Danusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się wszelkie mediowe prace.
    Czy ja kiedyś do nich dojrzeję?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze pozostaję w zachwycie. Wiosna Pomylona bardzo adekwatna do dnia dzisiejszego.
    Udanego "urlopu", Danusiu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze - podziwiam :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(