,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 20 maja 2024

Dwa wpisy i tag .......

 Bliźnięta (wpis z serii Znaki Zodiaku) już dawno gotowe. Spartaczyłam napis, chciałam poprawić ale ...... bałam się, że mogę zepsuć jeszcze bardziej dlatego zostawiłam taki ,,niepożondny,, (zrzucam winę na stempelki w Tedi kupione) :)


Drugi wpis na zabawę na Grupie Ewy zrobiony. Wyzwanie z małymi formami polega na na stworzeniu wpisu z ramką, ale RAMKA ma na mieć formę "ramki z obrazem".


Jest też nowy tag (poprzedni z modelką i świnką miał różowe kwiatki a w wytycznych było ,,bez roślin,, dlatego drugi) .....
Czasem chciałoby się zawyć do księżyca i opróżnić butelkę wina ...... a może to ma być odwrotnie?   Jest zieleń, jest postać, której dodałam ,,nieśmiertelne skrzydełka,, i odpowiedni do nastroju kieliszek wina :)



Coś mi ostatnio blogger szwankuje, nie mogę wszystkich zdjęć powiększyć, koloru tła tekstu ustawić ..... może później się uda zrobić porządek.


Ps. Zdjęcia powiększone, reszta niech tak zostanie. Odechciewa mi się tutaj wchodzić.


2 komentarze:

  1. Blogger lubi szaleć od czasu do czasu, już się przestałam tym przejmować.
    Twoje wpisy jak zawsze na wysokim poziomie. Oj tak - wyć do księżyca z butelką wina, a potem najlepiej zapaść długi sen i obudzić się w lepszej rzeczywistości (czy taka w ogóle istnieje?)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Danusiu. Najbardziej podoba mi się ta z moim znakiem zodiaku, rewelacyjnie sobie poradziłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...