,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 15 czerwca 2024

Misz-masz wpisowy ........

 Na tyle mnie tylko od jakiegoś czasu stać niestety. Nie chciałam o tym pisać bo to sytuacji nie zmieni ale skuszę się na malutkie wyjaśnienie mojej ,,niemocy twórczej,,. Pewna pani dwa lata wstecz mi napisała - ,,Ileż to roboty przy chorym,,. No cóż, między teorią a praktyką w temacie ,, bycia opiekunką całodobową,, głęboka przepaść. Będą więc dalej wpisy i jakieś drobiazgi bo ,,robić coś muszę by nie zwariować,, :)

Bez wnikania w szczegóły wrzucam kolejne wpisy. Motywacją do ich powstania jest Grupa fejsbukowa  ,,ArtJournal-to mnie interesuje,,.





Miłego, słonecznego weekendu Wszystkim zaglądającym ,,na moje Archiwum,, życzę :)



2 komentarze:

  1. Danusiu opieka całodobowa jest tak bardzo wymagająca i męcząca, że podziwiam że masz jeszcze czas i ochotę na wpisy, ale faktycznie, musi być też kawałek "naszego" świata, żeby sie odstresować. Trzymaj sie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wpisy Danusiu. Opieka całodobowa wymaga wielu sił fizycznych i psychicznych. Super, że znajdujesz w tym wszystkim jeszcze czas na rękodzieło, na pewno ono pomaga się trochę zresetować. Trzymaj się i dbaj o siebie, życzę Ci wszystkiego tego, co potrzebujesz. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...