,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 15 listopada 2016

Kartki na wyzwania cz.1 (u Hubki) ...

Myślałam, że nie dam rady.Nic bardziej błędnego.
 Trzeba zrobić pierwszy krok czyli zabrać się do roboty a dalej ,,samo się potoczy,,. Nie wystarczą chęci. 
Zacznę od kartek, z których jestem najbardziej zadowolona a są to ,,fiolety i warstwy,, (zabawa u Hubki).


O szczegółach można przeczytać tutaj -

(klik)

ciąg dalszy kartek na wyzwania nastąpi w kolejnym, dzisiejszym poście :)
.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

4 komentarze:

  1. Super wyszło- przepiękne fiolety! udowodniłaś , że karteczka świąteczna jak najbardziej może być w takich kolorkach:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak się okazuje nawet fioletowe kartki mogą być ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Szczególnie ta ze świecami ma niesamowity urok.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fioletowe karteczki :)
    Dzięki temu wyzwaniu przekonałam się,że świątecznym kartkom też ładnie w tym kolorku ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(