,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 11 listopada 2016

Listopadowa rozlazłość ...

Najpierw gonitwa przed wyjazdem, potem wyjazd, po wyjeździe jakaś choroba przylazła.
Podsumowując - jeszcze nic spod moich łapek nie wyszło a roboty zabawowo-wyzwaniowej huk.
Na razie myślę :) 
Myślę i materiały gromadzę ...


Kupiłam też trochę materiałów. Mam w planie uszyć coś co ponad 10 lat wstecz całkiem nieźle mi wyszło.


Na razie myślę ... 
No i trochę ,,oklapłam,, po chorobie.
Na szczęście jest jeszcze sporo czasu. 
Najgorzej zacząć, potem samo się będzie robić :)

.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

7 komentarzy:

  1. ojojoj jakie cudeńka, ciekawa jestem co z tego powstanie jak już się podniesiesz :*** zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Danuś bo to też i taki czas że nic nie chce, przynajmniej ja tak mam:(
    zaciekawiłaś mnie tym czyś szytym, czekam z niecierpliwością, co to też będzie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się ciekawe prace. Świetne tkaniny, że też ich nie zobaczyłam.
    Pozdrawiam i życzę weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takich cudnych szmatek zrobisz pewnie jeszcze cudniejsze rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda gromadzisz!!!! Już nie mogę się doczekać co Ty tam znowu ciekawego wymyślisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, zaintrygowałaś mnie tymi materiałami - ciekawe, co z nich powstanie. Pozdrawiam i życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(