,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 18 listopada 2018

Tniemy i gniemy z Ewinką (wyzwanie 8) ...

Kolejna kartka zrobiona wg kursu Ewy. Miałam z kartką malutki kłopot ale wybrnęłam. W tej kartce zmieniłam szerokość listw bo tak mi pasowało. Dokleiłam też ,,ogranicznik,, bo mi się (nie wiem dlaczego) rozjeżdżała.
Kartka dla nastolatki ...


Banerek do kartkowej zabawy ...

(klik w banerek - tu kurs, kartki Ewy i Dziewczyn)

Kartka jest dodatkiem do albumu (w kolejnym poście będzie można go zobaczyć).



5 komentarzy:

  1. Jest śliczna !!! Delikatna, romantyczna w klimacie i dopieszczona w szczegółach :-)
    Pozdrawiam serdecznie Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bardzo, bardzo mi się podoba. To gięcie nadaje oryginalności i oczywiście przestrzeni. Super praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kartka!
    Bardzo podoba mi sie i forma i wykończenie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, kartka jest przecudna i razem z albumem stanowi idealny komplet.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(