,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 18 listopada 2018

Album dla nastolatki ...

Kartka w poprzednim poście, teraz album. 
Nie wiem czy nie jest zbyt poważny. 
W albumie tylko kilka zdjęć jest więc dużo miejsca do uzupełnienia. Są kieszonki, skrytki, kilka tagów ... jest więc szerokie pole ,,do popisu,,. Mam nadzieję, że Klaudi się spodoba.


Do albumu skromne pudełko zrobiłam. 
Miałam trochę kłopotów z wykrojnikiem. W jednym miejscu słabo wycinał. Zanim załapałam jak sobie z tym problemem poradzić trochę się wkurzyłam, że znowu felerny wykrojnik kupiłam. Sporo się nakręciłam zanim skończyłam a jak już wycięłam ile mi było potrzebne to nawet go polubiłam :)




3 komentarze:

  1. Jest świetny !!! Nie wiem ile lat ma Klaudia, ale dla nastolatki taki romantyczny styl pasuje :-)Deskowe tło jest idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, myślę, że album zachwyci Klaudię, jest piękny i ślicznie ozdobiony.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album i karteczka składak. Klaudia musi być zachwycona
    takim nietuzinkowym prezentem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(