,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 10 lipca 2019

No i ,,się zakropkowałam,, ....

W lipcu u Ani kartki mają mieć kropki. Kropka to punkt, kółeczko, plamka niewielkich rozmiarów. Moje kartki mają nie tylko kropki ale i ,,groszki,, (duże kropki wielkości ziarenka groszku).
 Dla słonia ,,groszek,, to kropka, dla mrówki kropka to ,,groszek,, więc wielkość zależy od punktu ,,siedzenia i widzenia,, :) 
Kropki na moich kartkach mają przewagę ... właściwie to kropki tworzą tło kartki oraz część detali.
Dlaczego ,,się zakropkowałam,,? Bo jak zaczęłam to ... nie mogłam przestać. Papierów z kropkami ci u mnie dostatek. Najpierw planowałam 8 kartek zrobić (po dwie z każdego koloru i jego odcieni czyli czerwieni, zieleni, żółci i fioletu). Z rozpędu zrobiłam 10 ale do kompletu brakowały mi 2 (czyli z każdego koloru po 3) więc wczoraj jeszcze brakujące dorobiłam :) 


1.Kartki ,,czerwone,, ... jedna z okienkiem.


2.Kartki ,,zielone,, ... w moich zasobach miałam papier w kropki i torty więc go też wykorzystałam. To druga kartka z okienkiem ...


3.Kartki ,,fioletowo-niebieskie,, ...


4.Kartki ,,żółte,, ... jedna odbiega charakterem od reszty nadmiarem kwiatów i shaker boxem (wzorowałam się na kartce, którą kiedyś robiłam ale ... tamta była kwadratem 14 x 14 cm więc wszystkie elementy ładniej się rozłożyły).


Dzisiaj dużo zdjęć i dużo gadania ... tydzień mnie tu nie było więc się rozpisałam :) 
Papieru w kropki i groszki zostało mi jeszcze na dwa razy tyle kartek ale ..... na razie odkładam je na bok.



Kropki idą do Ani ...


(klik)

... a forma kartki (namiotowa) do Ewy

(klik)

Tak na marginesie - dwie kartki zrobiłam na podstawie mapki, którą zaproponowała Inka.




18 komentarzy:

  1. Danusiu jesteś niesamowita, podziwiam ilość cudnie wykonanych karteczek.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko :) Odstresowiłam się trochę robiąc te karteczki ... teraz nastał zastój :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. No po prostu... szok. Kiedy przychodzi wena, trzeba korzystać. Nie umiem wskazać tej naj... ale rogasie w kropeczki bardzo mi się spodobały. I okienka...też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki, wszyściutkie.
    Rzeczywiście ogarnęła cię kropkomania, ale jak widać po ilości pozostałych papierów w kropki to jest choroba przemijająca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki namiotowe!!! Trudno wybrać najpiękniejszą, bo te kropeczki są cudne w każdym kolorze:-)
    Ale jeśli musiałabym wybrać to Rogasie w kropeczki są najbardziej superowe :-)
    A forma namiotowa jest dobra na każdą okazję ;-)
    To dopóki wena trwa proponuję teraz okienka kwadratowe lub prostokątne w formie namiotowej :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałaś na całego!!! Tyle pięknych karteczek, jednak wena Cię nie opuściła.
    Oby tak dalej.Miłego popołudnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita Danusiu , Chyba mnie zmotywowałaś do pracy :-) U mnie cienizna z kropkami w sensie pomysłu choć papierów w kropki Ci u mnie dostatek.Podobają mi się wszystkie Twoje kartki a szczególnie te namiotowe z okienkiem są rewelacyjne i chyba sie nimi zainspiruję :-). Cudne kropeczki cieszą bardzo moje oko.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałości Danusiu, jestem oczarowany! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie kartki są piękne i zachwycają i formą i kolorystyką czy doborem szczegółów, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, a ta się zakropkowałaś. Kartki są przepiękne i trudno wybrać najpiękniejszą, choć chyba maja faworytką jest żółta z shakerem i kwiatami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie zakropkowałaś się, ale za to jak pięknie. wszystkie kartki cudne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie WOW!!!! Wszystkie karteczki w kropeczki bardzo mi się podobają. SUPER. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo kartek ;-). Jestem pod wrażeniem. Co jedna to ładniejsza :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak szaleć to szaleć ;) Piękne kropki... Znaczy kartki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne wszystkie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i pomysłowo się zakropkowałaś Danusiu i świetnie relację z Twojej pracy zdajesz. Bardzo miło sie czytało i oglądało. Zabieram pomysł na "wkładkę" w kartkach sztalugowych. Pozdrawiam serdecznie i pozwól, że pozostanę na chwilkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaaaaa same śliczności:) BRAWO

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, miło mi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(