,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 1 lipca 2019

Junk journal (czerwiec) ...

Wytyczna na czerwiec: użyj liter w jakiejkolwiek formie.
Liter ci u mnie dostatek tak samo jak plam i kleksów.
Lubię te stemple dlatego  trochę tu ,,brudno,, ale ... to Junk journal więc można poszaleć.


(klik)


Jako że czerwiec okazał się miesiącem pechowym tym razem nie bardzo się przyłożyłam do tego co robiłam a prawie nic nie robiłam.
Mam nadzieję, że lipiec okaże się odrobinę łaskawszy.


5 komentarzy:

  1. Litery ułożyły się w piękne słowa, Danusiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności Danusiu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo optymistyczny wpis Danusiu, taki z przesłaniem. A koronki pięknie ocieplają swobodne kleksy.
    Wyszło super! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity wpis !!! Kleksy i rozmycia, koronki i zachlapania - to wszystko ma swój urok ! Cudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwiec pechowy i u Ciebie? A jaki bilans w lipcu? Lepiej?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(