,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 30 sierpnia 2011

Tag kawowy

Kolejny kolor ... większość z nas obstawiała na żółty a jest brązowy ..... mnie się brązowy z czekoladą kojarzy ale zrobiłam z kawą bo ją pod ręką akurat miałam.
Chyba ostatni tag na wyzwanie w Craft Artwork robię ...... jak wrócę to sobie uzupełnię książeczkę tagową, tak bezwyzwaniowo.




Te wypukłości to efekt użytej tapety na którą nakleiłam ,,kawową,, serwetkę ...


A to przygotowane już ,,półprodukty,, ...... moja książeczka tagowa będzie składać się z więcej niż 5 kolorów.


Zdążę jeszcze u Titanii zgłosić w Twórczym Weekendzie (ponad 3h od tej chwili jeszcze zostały:)).

9 komentarzy:

  1. kocham braz i wszystkie jego odcienie,tag jest sliczny!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny i nowatorski~pierwszy raz widzę kawę na papierze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowity tag!!! Jestem kawoszką..więc naturalnie wpadł mi w oko! Świetny patent na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. az mi kawka zapachnialo
    czapki z glow panowie i panie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym te ziarenka kawy chyba wyjadla tak smacznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny pomysł z tą kawą! wygląda świetnie! a i serwetkowe obklejanie tapety - nowatorskie ;) jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję za komentarze Wasze do tegóż właśnie taga!
    Widzę, że tag kawowy wyszedł mi najlepiej ze wszystkich:)
    Miłego dnia całego, słonecznego i twórczego Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(