,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 13 września 2011

Zajawka ...

Nie to, że mi się nie chce .... po prostu mam okres małego zastoju ale pomimo coś tam robię bo gdybym nic nie robiła było by ze mną źle:)


Będzie źle jak stracę zupełnie motywację by cokolwiek robić:)

2 komentarze:

  1. Niewiem co to zajawka?Ale ten motyw z kawa jest super,bardzo mi sie podoba.
    Trzymaj sie cieplutko i sle duzopozytwynej energii p zlych chwilach przychodza te najmilsze!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, ,,zajawka,, to potocznie zwiastun czegoś co teraz robię (a robię kawowy notes/zeszyt).
    Dziękuję za pozytywną energię!
    Spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(