,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 18 lipca 2012

143.Puszka-serce cd. (gotowa) ...

Uwaga, będzie dużo zdjęć ... przypominam - TUTAJ puszka nieskończona.
Zdjęcia niestety nie oddają jej uroku .... to jest jedna z nielicznych moich prac, która .... 
 ...... która mi się podoba:)
Zazwyczaj krytycznie podchodzę do tego co zrobiłam.
Puszka gotowa w pełnej krasie.


Zdjęć dużo ... puszka osobista, wspomnieniowa ... zrobiona spontanicznie z tego co pod ręką było.

Miłego reszty dnia .... :)

.................................................................................................... 

Luty 2020 ...
Jako że moja puszka ma kształt serca zgłaszam ją na wyzwanie/zabawę do ,,DIY-zrób to sam,,.

(klik)

16 komentarzy:

  1. Napatrzeć się nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och !!! Czekałam na ten ciąg dalszy zmagań z puszką. Widać ogrom włożonej pracy i niezwykłą pomysłowość :)Dopatrzyłam się tam nawet elementu prosto z sali reanimacyjnej. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :) Stworzyłaś coś z niczego i to coś bardzo oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... tak mi wyszło to moje klejenie i malowanie:) Uwielbiam takie robótki ...

      Usuń
  3. no i jest rewelacyjna!!!:)...i wcale a wcale się nie dziwię ze ci się podoba...mi też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... sama się sobie dziwię, że mi się podoba ... :)

      Usuń
  4. wooow miodzio puszka - Danuśka jesteś niesamowicie twórcza - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko ... :) Szkoda, że mam taką a nie inną sytuację bo ... bo byłabym więcej twórcza:)

      Usuń
  5. Przepiękna! Chce tak umiec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja też chciałam jak prace dziewczyn oglądałam ... spróbować trzeba!
      Spróbuj .... :)

      Usuń
  6. Fantastycznie że ją nam pokazałas bo jest przepiekna! Dziekuje za podzielenie sie swoją inspiracją na DIY INSPIRACJE-SERCE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Pudełko dostało nowe życie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY SERCE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Dziękuję, za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(