,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 28 sierpnia 2012

157.,,Bilet w jedną stronę,, ... to tylko tytuł kolażu

Porwałam się z motyką na słońce ..... czasem tak jest jak człowiek chce a ,,niy umi,, ... ech ...
E tam, nie można się poddawać! Powoli dojdę do wprawy ... na razie ćwiczę:)
Wybrałam sobie w Kolażowni (Fb) ciekawy temat ,,Bilet w jedną stronę,, ... co z tego wyszło?
Ano coś takiego ...


A zaczęło się od przyklejenia starych rachunków do mojego ulubionego zeszytu ...


... no i wpadło się w trans 


Ciągle się uczę ..... szkoda, że nie mogłam jechać na warsztaty prowadzone przez Mistrzynie kolażu. No cóż, będę dalej podglądać i ... i eksperymentować po swojemu.

Mój zeszyt lawendowy pęka w szwach ... dosłownie. Za dużo farb, kleju i innych na kartki ładuję ... szkoda mi tej okładki. Jeszcze kilka prac pomieści ... może. 
Muszę o czymś odpowiednim dla moich ,,kolaży,, pomyśleć.


Bardzo dziękuję za miłe komentarze do moich kieliszków ... :)

Spokojnej nocy ...

2 komentarze:

  1. Oglądam twoje prace, podziwiam i nie rozumiem;)
    Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu ... cieszę się, że wpadłaś do mnie:)
    Ha, to tak jak ja - oglądałam kolaże dziewczyn, podziwiałam i nie rozumiałam ..... teraz jak się za to wzięłam to coraz więcej rozumiem ... chociaż czasami dłuuuugo myślę i nie wiem co autor miał na myśli ... taki urok kolaży:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(