,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 3 września 2012

158.,,Ja się zastrzelę,, wpis nr.8 ,,Jak się masz?,,

Przy majstrowaniu z blogiem zniknął mi ten post więc ,,przepisuję,, z podglądu z komentarzami (dobrze, że nie usunęłam) ... akurat z tej pracy jestem wyjątkowo zadowolona.

Przedostatnia lekcja projektu na ScrapCraft.ru ... temat ,,rozległy,, ... nie wiedziałam jak się za niego zabrać.
Tym razem postawiłam na dowolność ... część grzecznie wg filmiku instruktażowego zrobiłam po swojemu oczywiście :) Reszta to moja odpowiedź na pytanie ,,Jak się masz? - NIE WIEM! ... chwilowo nie wiem :)
Strony miały się różnić od siebie ale tworzyć całość ... kontrasty i harmonia.
Mam nadzieję, że pracę choć na 3+ odrobiłam :)


Spodobał mi się sposób na tło ,,drewno,, ... myślę, że mi się udało ...
... a może nie? Chyba stronka trochę podłogę przypomina :)


Kilka dni temu Jola napisała mi na mojej tablicy (Fb) - ,,Witam serdecznie Pozytywnie Zakręconą ,,Crazy Artist,, dlatego użyłam tego zwrotu ... no co, podoba mi się :)


Chyba jednak Szara Mysz ... no może kiedyś szara, teraz Czarna :)


Ostatnia lekcja już jest ... trzeba okładkę zrobić na swoje prace.
Jako że już mam okładkę to czuję się jakbym lekcjię 9-tą odrobiła ale ... ale zeszyt ,,Jasię zastrzelę,, pęka mi w szwach - dosłownie. Nie mam zamiaru rezygnować z kolaży i im podobnych dlatego i tę lekcję odrobię ...


Wszystkie lekcje (i moje wariacje na różna tematy) można TUTAJ obejrzeć.
Dzięki projektowi Ruth odważyłam się i spróbowałam i ... i spodobało mi się.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(