,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 12 listopada 2012

Dzisiaj bez tytułu ....

Na dzień dzisiejszy jestem poza Światem Twórczym ... cholera! ... no cóż ... niestety ... takie życie ... życie zaskakuje :)
Nie, nie narzekam ..... jestem tylko wkurzona, że ,,nie mam siły,, nawet na dokończenie dużo wcześniej zaczętych prac, na zrobienie kilku kartek świątecznych ...... itd. itp. .
Nawet napisanie posta tak jak kiedyś nie jest wcale takie ,,łatwe,, ... nie chodzi o czas i chęci ... czas zawsze się znajdzie, chęci są ogromne ... o COŚ innego biega.
Ale smętnie się zrobiło :)
Wczoraj się zmobilizowałam i 10 minut przed wyjściem zrobiłam karteczkę urodzinową ... naprawdę bardzo szybko robiona :)


Widać, że robiona ,,za pięć dwunasta,, ... :)
Kwiatuszki szydełkowe z szuflady, inne dodatki papierowe od Moniki , które kilka dni temu dostałam (najdziwniejsze jest to, że chciałam do Moniki napisać, aby zrobić wymiankę ... za coś mojego trochę tych maszynkowych cudeniek papierowych ..... telepatia :) )


Jaki morał? Jak trzeba to się zrobi :)

Zapomniałam dla Solenizantki kwiatów kupić więc ............ wymyśliłam coś takiego.
(Zdjęcia w domu też zapomniałam zrobić ... na miejscu robione na szybko)



To koszyczek na butelkę ..... TUTAJ szczegóły :)

A to zajawka dzwonków, które obiecałam zrobić x 3 ...... jeden już gotowy (ten biały to historyczna staroć, której niepodpisane zdjęcie po świecie wędruje :) )


Dajcie jakiegoś porządnego kopniaka! Porządnego i skutecznego!

Miłego poniedziałku ...... :)

5 komentarzy:

  1. Kwiaty w koszyczku są piękne, sama bym chciała takie na urodziny xD

    OdpowiedzUsuń
  2. i super wszystko wyszło - kartka ,kwiatki i po prostu masz talent :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności..pozdrawiam serdecznie.paaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, dziękuję, dziękuję ....... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(