,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 4 maja 2013

Wianek i szybka kartka ...

Miało być na ,,wczoraj,, (po urodzinach tylko wspomnienie) ... leżało to i owo przygotowane do poskładania w całość ... wczoraj się zmobilizowałam zmotywowana zaproszeniem ,,na ploteczki,, ... nie zdążyłam najważniejszej części prezentu ... będzie później :)


Najważniejsza część jeszcze w ,,rozsypce,, :)


Tak na marginesie ... cieszę się, że mam ochotę coś robić i tutaj jeszcze wchodzić pomimo ogólnego zniechęcenia .....

Miłego reszty dnia ... przyjemniejszego, słonecznego i cieplejszego :)

1 komentarz:

  1. Karteczka urocza... Niby taka delikatna, ale z pazurem... Pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie http://otomojabajka.blogspot.com/2013/05/may-recykling-i-szydekowe-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(