,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 16 czerwca 2013

Karteczka sztalugowa, ślubna ...

Ślub po sąsiedzku się szykował a ja się dowiedziałam jak kawałek pięknie zapakowanego kołocza dostałam (to taka śląska tradycja) ... jeden z makiem, drugi z serem.
Zgodnie z tradycją należy dać coś w prezencie, jakiś drobiazg do nowego gniazdka ... komplet ręczników kupiłam a do tego karteczkę zrobiłam.
Karteczka oczywiście z tego co pod ręką miałam - tapeta, koronka, perełki, wysuszone listki, kawałek kalki z powtarzającymi się życzeniami, wstążeczka ..... :)


Robienie kartek ,,specjalistycznych,, nie jest moją mocną stroną.
Myślę, że aż tak tragicznie nie wyszła ....... :)

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(