,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 20 grudnia 2013

Herbaciarka ...

Moja pierwsza herbaciarka.
Nie wiem czy będą następne ... zobaczymy.
Z tej jestem zadowolona ... nawet spękania ,,jakotako,, wyszły :)
Kolorystycznie wygląda jak jajeczko pewnego ptaszka ale ... 


Nie miałam odpowiedniego preparatu do wypełnienia szczelinek więc użyłam tego co pod ręką (no właśnie, czego? :) )... efekt końcowy zadowalający.

Miłego reszty dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(