,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 16 marca 2015

Zaproszenie i zajawka ...

No nie wiem ... przecież ,,się starałam,, a wygląda na taką ,,niestarannie,, robioną :)
Napisy to moja ,,pięta achillesowa,,. Charakter pisma się już nie nadaje, stempelków odpowiednich brak, drukarki też chwilowo niet ..... .
E tam, jeżeli nie jest ten tego to się kupi taką tego :)


I pomyśleć, że kiedyś robiłam kartkę za kartką nie mając żadnych dziurkaczy, żadnych profesjonalnych papierów, zero stempelków, zero profesjonalnych tuszów ...... wszystkie były z tego co pod ręką miałam.
Teraz mam to i owo ale z robieniem kartek cieniutko.

Zabrałam się za skrzynkę ..... trochę to potrwa niestety.


...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)


2 komentarze:

  1. Kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam narzekasz. Świetne zaproszenie.
    Dużo radości i zdrowia w ten świąteczny czas ( po też).
    Fajny kolor w środku skrzynki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(