,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 28 sierpnia 2015

Wałek do ciasta i świeca ...

Dwie ostatnie składowe kompletu - wałek/wieszak i świeca.
Dlaczego wieszak z wałka do ciasta?
Kiedyś zobaczyłam taki ,,zdekupażowany,, w róże, z ładnymi haczykami, spodobał mi się ... po prostu mi się zachciało taki zrobić.
Wałek już dawno kupiłam, zrealizowałam zachciankę dopiero teraz.
Haczyki musiałam brać jakie na stanie mieli, wyboru wielkiego nie było. Podmalowane całkiem przyzwoicie wyglądają :)


Przed pobieleniem haczyków ...


Świeca kupiona ,,za pięć dwunasta,, (znalazłam odpowiednio dużą w sąsiednim mieście).


Wałek i świeca do tego kompletu należą ...


I to by było na tyle z tą serwetką ...
Teraz ,,w akcji,, inna ... do kilku prac już je wykorzystałam, niestety gdzieś mi się zawieruszyły i nie dokończyłam zaczętej butelki. Na szczęście przy robieniu porządku w skrzyni z serwetkami znalazłam jeszcze kilka.

...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(