,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 21 września 2016

Prościutka kartka, zajawka i dokończona ślubna ...

Tak na szybko ... wczoraj zrobiona, prosta w formie i oszczędna w dodatkach.


To pudełko już skończone (przed chwilą) ...


Na to jeszcze nie mam pomysłu ...


Kartka ślubna doczekała się w końcu napisów ...



Stempel i życzenia z internetu ... STĄD i STĄD
(na pasku bocznym banerki nakierujące na blogi z napisami i stemplami)



Aktualnie nad szkatułką siedzę ...czas goni, mam tylko dwa dni na skończenie.

.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)  

4 komentarze:

  1. Danusiu, bardzo twórczo ostatnio u Ciebie i bardzo to cieszy :D:D :D Uwielbiam zaglądać do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę. Fajna forma tej świątecznej kartki 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, ta kartka niby prosta, a ma w sobie COŚ. Piękna jest po prostu. A pokażesz co tam w środku w pudełeczkach?
    Tulę mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna forma kartki, kolorki i kompozycja, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(