,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 19 stycznia 2018

Kartki BN 2018 (styczeń) ...

U Uli w styczniu mapka ...
(klik ... szczegóły)

Moja kartka zrobiona jest na podstawie mapki ale z małymi odchyłami bo i format inny i ... i coś tam jeszcze się nie zgadza. Czyli zabłądziłam :)

Miałam zaczętą kartkę z tamtego roku (baza i serwetka prasowana z przeszyciem) więc wykorzystałam.



(klik)


12 komentarzy:

  1. Powstała ekstra karteczka.
    Lubię mapki, bo interpretacje mapek są tak różne.

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego miałabyś zbłądzić Danusiu? Świetna interpretacja :) bardzo ładna kartka, anioły są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, niesamowicie podoba mi się Twoja interpretacja mapki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne aniołki. Świetna mapka niby prosta i jaka elegancka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka nietuzinkowa i piękna . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny klimacik, wyszło cudnie i nastrojowo.
    Miłego weekendu Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka właśnie w takim retro klimacie!pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza, pełna ciepła karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(