,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 21 stycznia 2018

Kartki przestrzenne (wyzwanie 3) ...

Tniemy i gniemy po raz trzeci ... oczywiście u Ewinki (szczegóły w banerku).

(klik)
Nie wiem dlaczego ale tym razem nie bardzo mi ,,leżała,, taka forma przestrzennej kartki. Trochę czasu upłynęło zanim zdecydowałam się za nią zabrać.
Moja interpretacja ...


Wyszła całkiem nieźle (tak mi się wydaje) :)

Kartkę zgłaszam też do Ani (Kartki Przez Cały Rok).

(klik)

Akurat pasuje mi do wytycznych z tabelki ... jest napis, jest fioletowy, jest kwiat.


Przy jednym bałaganie postanowiłam zrobić jeszcze dwie (choć wystarczy w tym roku jedna).

Tym razem po skosie - sznurek, kościółek, napis.
Bożonarodzeniowa zrobiona jest z kartek z odzysku. Żal wyrzucić, po co przetrzymywać jeżeli można wykorzystać.


I trzecia na Wielkanoc. Tutaj można sparafrazować słowa piosenki Jerzego Stuhra ,,Śpiewać każdy może,,.
,,Kartki każdy robić może trochę lepiej lub trochę gorzej,, :)
No i zrobiłam ,,trochę gorzej,,.
 Ta kartka ma wybór nieliniowy - zielony, owal, kwiatek.


I jeszcze banerek dla Ani.


Czy z wyzwań kartkowych to już wszystko?
Do końca miesiąca jeszcze trochę czasu zostało.
Trzeba wykorzystać ten trans kartkowy zanim mi przejdzie :)
Chyba wywiązałam się z tego co zaplanowałam.
No to teraz trzeba się zabrać za obejrzenie kartek, które zrobiły Dziewczyny.


14 komentarzy:

  1. No ogólnie ta forma jakoś nam nie leży ;-) Ale co popatrzę na zamieszczone zdjęcia to stwierdzam,że absolutnie tego nie widać .Piękne kolory w tle ,duże kwiaty wspaniale zapełniły przestrzeń kartki :-)Fantastycznie sobie poradziłaś z formą:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki zrobiłaś, ta składana wyszła bardzo ciekawie, ale najbardziej podoba mi się ta na Boże Narodzenie, bardzo w moich klimatach. Świetna robota :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne Danusiu. Sama noszę się z zamiarem żeby zrobić zaproszenia ślubne na własny ślub. Mam dylemat czy sama zrobić czy też zlecić komuś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza karteczka przestrzenna świetna. Pozostałe dwie też bardzo ładne.
    Pozdrawiam i miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki Danusiu a składaczek to zdecydowanie numer 1. Twoja harmonijka fajnie się układa, całość jest bardzo efektowna.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam i nie ma - już trace cierpliwość do ciągłego powtarzania i sprawdzania czy koment został czy zwiał- no to jeszcze raz - wiosennie i radośnie na składaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co się dzieje - na poczcie są dwa komentarze a tu tylko jeden wskoczył. Czy coś ze mną może nie tak ... znaczy z moim blogiem?

      Usuń
  7. Ależ piękne karteczki powstały. jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu cieszy mnie niezmiernie, że postanowiłaś wrócić do zabawy. Jak widać z bardzo fajnym skutkiem. Kartki mi się bardzo podobają, zwłaszcza Twoja wersja składaczka z harmonijką. Jak dla mnie jest super.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, początek roku więc jestem pełna zapału ... mam nadzieję, że wytrwam do końca i nic mi w tym nie przeszkodzi.
      Dziękuję ... pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Danusiu, kartki s świetne. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja składaczka. Z tego co widzę, chyba wszystkim ta forma najmniej przypadła do gustu z dotychczasowych.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda kartecvxka jest niepowtarzalnie pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Pierwsza przykuwa wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(