,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 27 stycznia 2018

Serce i Steampunk ...

Wczoraj czyściutko dzisiaj palce tak upaćkane, że ciężko je było domyć.
Kolejne próby ze stylem, który Steampunk się zwie.
Tym razem bez złotej farby w sprayu, tym razem z farbami akrylowymi, mgiełkami własnej roboty (farbki do jajek + stare perfumy) i rdzą w płynie.
Nie zrobiłam zdjęcia przed lakierowaniem ... użycie lakieru akrylowego to był błąd, duży błąd (chemia się kłania) :)
Nie jestem pewna czy to co mi wyszło jest w wyżej wymienionym stylu ale .......... :)
Moje poprzednie stampunkowe prace nieco się różnią od tego serca. Jedno je łączy - wszędzie zegarki upycham :)


Pudełeczko przed metamorfozą ...


To zwykłe plastikowe pudełko po cukierkach, które przeleżało ponad 9 lat czekając aż coś z nim zrobię.
Kiedyś bombki na choinkę z takich pudełek robiłam.


Pudełeczko leżałoby dalej ale trafiłam na wyzwanie w Art - Piaskownicy i postanowiłam tym razem wziąć udział (nie wiem dlaczego ale to co sponsorowane omijam ... może za wysokie progi na moje nogi). Podoba mi się temat :)

(klik)

Pudełko w kształcie serca, dlatego zgłaszam je również na wyzwanie ,,Z sercem,, (też sponsorowane) ... blog ZieloneKoty.

(klik)

I jeszcze na wyzwanie styczniowe w Szufladzie ...

(klik)

W tym miesiącu zrobiłam więcej ,,niż ustawa przewiduje,, ... ale to chyba dobrze :)


17 komentarzy:

  1. Wspaniała praca !!! Bardzo się cieszę, że pokazałaś jak serce wyglądało pierwotnie. Stworzyłaś je od początku !!! Efekt zaskakuje i poraża ! Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, serce jest naprawdę niezwykłe. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, świetnie Ci wyszło serducho i wspaniale poradziłaś sobie z tym stylem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poczytać coś o tej technice,ale efekt końcowy do mnie przemawia,super wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie:)i powodzenia w wyzwaniach :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna metamorfoza serduszka! Pomysłowe materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce wyszło bardzo ciekawie i bardzo w temacie. Aż trudno uwierzyć, jaką przemianę przeszło opakowanie. Super praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym temacie to jestem zielona. Przemiana niesamowita !!!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świenie wyszło! super wykorzystane pudełeczko, a zegarek jest nieodłącznym element tego stylu, więc pasuje tu idealnie :) pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na wykorzystanie pudełka po cukierkach - praca wyszła super i jest w 100% w klimacie steampunku - bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka przemiana, witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ! Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca!Inspirująca. Pomysł z zegarkiem bardzo mi się podoba. Swietne serce!
    Pomyśleć, że takie pudełeczka wyrzucałam, a Ty tak fajnie je wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby przeleżało pod wodą 100 lat, świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo pomysłowe wykorzystanie pudełka po cuksach, które swoją drogą bardzo lubię. DT Art Piskownicy-Reniferove

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna:) I też uwielbiam recyklinkg:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, a efekt zachwyca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(