,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 9 lutego 2018

Mini album (pierwszy raz) ...

Pierwszy raz bo z rolek po papierze toaletowym zrobiłam. 
Moje ,,wyprasowane,, rolki w końcu się doczekały ... czekały schowane w pudełku ponad trzy lata a może i dłużej :)


Album zrobiony z resztek (papiery, tapeta) i drobiazgów, które mam jeszcze w zapasach. Dokupiłam tylko wstążeczki.


Pudełko z wyprasowanymi rolkami co jakiś czas wyjmowałam i ... i chowałam z powrotem.
Nie mogłam się zdecydować (a przecież taki mini album łatwy do zrobienia). Nawet kółka kupiłam ale ... nie bardzo mi takie łączenie odpowiadało. Dopiero jak obejrzałam tutorial, Kasi Gruszy powiedziałam sobie - dobra, robię :)



Do powstania albumu przyczyniła się też zabawa/wyzwanie na blogu ,,DIY czyli zrób to sam,,.

(klik)

Mini album będzie prezentem dlatego wędruje na zabawę całoroczną do Reni ...

(klik)

Co by tu jeszcze o tym moim ,,minialbumowym,, pierwszym razie napisać? Na pewno, że są błędy i niedociągnięcia. To praca ćwiczebna przecież :)

Wrzucam jeszcze filmik z tutorialem (autor Kasia Grusza

Jak zbindować album metodą "hidden hinge"





14 komentarzy:

  1. Danusiu, wspaniały debiut, mam nadzieję, że to nie Twój ostatni album.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) No nie wiem czy będą kolejne, może jeszcze kiedyś zrobię (chciałabym bo przyjemnie się nad nim pracowało) ... najpierw muszę się uporać z tym co ,,zaplanowałam,, a jest tego trochę :)

      Usuń
  2. Noooo... ja chylę czoła nad takim pierwszym razem - doskonale to zrobiłaś. Zawieszki tylko jakoś bym do kupki złączyła, reszta bez zarzutu... i HH przepięknie łączy strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kilka błędów popełniłam ale nauka na błędach najlepsza ... pierwszy raz robiłam album metodą ,,hidden hinge,, - tutaj nieczysto mi wyszło ale już wiem co i jak i dlaczego :)

      Usuń
  3. Wspaniale sobie poradziłaś,Danusiu.Świetna zabawa.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowo :) Świetna zabawa na pewno była :)

      Usuń
  4. Ha,ha moje wyprasowane rolki czekają tyle samo:))) Moze zmobilizowałaś mnie do wykorzystania ich? Cudne tagi!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album! debiut bardzo udany, a wiem że albumy to wcale nie taka łatwa sprawa:)
    Danuś dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny album, proszę co można wymyślić z rolek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło genialnie, ja też zamierzam robić tylko czasu trochę mało - ale rolki gromadzę namiętnie. Jak nazbiera się pokaźny stosik to w końcu mnie tak zdenerwuje, że się za to zabiorę. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny albumik! Pięknie zrobiony i ozdobiony:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(