,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 3 maja 2018

Kartka wg mapki (zabawa u Uli) ...


Małe wyjaśnienie - w poprzednim poście to są fakty i nie jest to biadolenie, marudzenie czy narzekanie z mojej strony :)
Impas (zastój, stagnacja, marazm, letarg itd. itp.) trwa nadal.
Chęci są ale ........... no właśnie ,,ale,,. 
Nie jestem zmęczona, po prostu nic mi nie idzie tak jak iść powinno.  
A może za dużo od siebie wymagam?

Między odpoczynkiem a rozmyślaniami zrobiłam jednak (mimo oporów, mimo blokady) kartkę wg mapki

(klik)


Wiem, czas minął ale żabka jeszcze działa ... tak na szybko zrobiłam. Co nagle, to po diable podobno :)

,,Nicnierobienie,, nie jest jednak wskazane.





6 komentarzy:

  1. I po diable nieźle wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trzeba sobie dać czas na nic nie robienie.Gdy zrobię coś w okresie "nic mi nie wychodzi" nie wolno mi niczego poprawiać, bo wtedy praca do wyrzucenia. Wydaje mi się , że Cię rozumiem.
    Świetna karteczka. Nie pomyślałabym, by w ten sposób wykorzystać papier z napisami. ja go wykorzystałam jako "pierwszą' kartkę i jest mało widoczna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. spontanicznie... Fajnie :) widzę, że się nie poddajesz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że się nie poddajesz, a spontanicznie też wychodzi fajnie.:) Ważne żeby działać. Życzę lepszych dni Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet w impasie powstają wspaniałe rzeczy, Danusiu. Ta kartka jest tego przykładem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas nie minął ;) zasady są zmienione dlatego żabka działała, teraz robimy do trzeciego każdego miesiąca ;)
    A karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(