,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 15 lipca 2018

Mieszkanko dla pająka ...

Pająka poskładał mój syn a było to grubo ponad 20 lat temu (pająk z książki Pham Dinh Tuyen - ,,Formy klasyczne Origami,,). Przekładany przez te lata z miejsca na miejsce doczekał się w końcu swojego lokum :) Może jeszcze by się błąkał gdybym nie trafiła do Misiowego Zakątka - stąd pomysł :) 
Oczywiście po swojemu zrobiłam. Jestem przeciwniczką robienia ,,toczka w toczkę,, czyli prawie tak samo. 
Inspiracja TAK, plagiat NIE.
Na mieszkanko dla pająka wykorzystałam rulon (chyba po taśmie klejącej), sznurek, gazę i trochę zasuszonych roślinek + kilka barwników i lakier bezbarwny).


A temu spodobało się między moimi roślinami - tam sobie pajęczynę uprządł :)




2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(