,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 16 września 2018

Dzienniczek Śmieciowy (kolejny) .....

Dawno Dzienników Śmieciowych nie robiłam więc za kolejny się zabrałam. Poprzednie podarowane ... jest nowy :)
Tym razem użyte kartki z kalendarza-notatnika pachną Paryżem i kawą. Okładka ma dodatki na małym fragmencie,  kwiaty są wystarczającą ozdobą.


Dziennik Śmieciowy czyli Junk Journal. 
Ostatnio w słowie ,,junk,, błąd zrobiłam, już poprawiony (dziękuję za zwrócenie mi uwagi) ... rzadko mi się to zdarza, zawsze sprawdzam czy wszystko poprawnie napisane ... no tak, nie znam angielskiego dlatego ta wpadka - to tak na marginesie :)

Ten Dzienniczek będzie prezentem dlatego zgłaszam go na całoroczną zabawę u Reni ...

(klik)




7 komentarzy:

  1. Jaki cudowny!!!! Ktoś będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, jak ja lubię oglądać te dzienniczki. Tyle się w nich dzieje, dają ogromne pole dla wyobraźni, interpretacji, marzeń.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, a okładka wręcz przecudna.:) Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śmieciowy- to słowo zawsze wzbudza u mnie ciekawość, tyle że ja tu żadnych śmieci nie widzę, a cudowny album
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Bardzo mi się podoba i chociaż kolory odrobinę smutne, to w nich cały urok albumu. Rewelacyjna kompozycja materiałów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Ja ostatnio też robiłam dziennik śmieciowy. http://kuchniaipasja.blox.pl/2018/09/Moj-pierwszy-junk-journal.html

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny junk journal ;) lepiej robić błędy w obcojęzycznych słowach niż w polskich ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(