,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 15 grudnia 2018

Christmas Stories w kuli zamknięte .....

Chodzi oczywiście o papiery Mintay by Karola ,,Christmas Stories,, (zestaw 15x15 i trzy arkusze 30x30 w moim posiadaniu). 
W kuli jeszcze niczego nie ,,zamykałam,, ... w słoikach owszem.
Wcale to takie proste nie jest jak się wydaje. Trzeba jednak spróbować by się przekonać. Kilka błędów popełniłam ale ... tak właśnie wygląda nauka czyli uczę się na błędach :)


Pierwotnie miał to być zimowy pejzaż w medalionie  (kurs u Inki-art) ale nie posiadałam jeszcze medalionu (medalion kupiłam ale nie mam jeszcze choinek ... ). Pracę zaczęłam wg kursu a potem coś mnie z właściwej drogi zepchnęło i poszłam swoją. 
Pejzaż w medalionie kiedyś na pewno zrobię (kula dwa lata na swoją kolej czekała, medalion będzie miał chyba więcej szczęścia).

..........................................................................................

Grudzień 2019 ... ,,świąteczną historię,, w kuli zamkniętą zgłaszam na zabawę/wyzwanie (DIY-zrób to sam)

(klik)



7 komentarzy:

  1. Piękny ten zimowy czas magicznie zamknięty w śnieżnej kuli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, niesamowita ozdoba, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie to wygląda Danusiu :-))) A medalion na pewno jeszcze zrobisz - jak Cię znam :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kula. Podziwiam Twoje zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!, ale cudownie, jak wygląda tył tej bombki? Jak ją zamknęłaś (chodzi o to jak wygląda wykończenie tyłu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tyle bombki biała serwetka w złote gwiazdki (nie widać wnętrza z tyłu).

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(